top of page

Regulamin

Regulamin sklepu obowiÄ…zujÄ…cy od 01.10.2023 r.

​

  1. Informacje ogólne

  2. Rejestracja i warunki dokonywania zamówieÅ„

  3. Zasady płatności

  4. Dostawa

  5. Prawo odstÄ…pienia od umowy

  6. Ochrona danych osobowych

  7. Serwis

  8. Świadczenie usług drogą elektroniczną

  9. Reklamacja i zwrot towaru

  10. Postanowienie końcowe

 

I. Informacje ogólne

Regulamin poniższy reguluje zasady dokonywania ZamówieÅ„ na Internetowej Platformie Handlowej KAATSU Polska: https://kaatsu-polska.pl

​

Ilekroć w regulaminie jest mowa o:

​

Sprzedawcy – rozumie siÄ™ przez to ABD Sp z o.o. z siedzibÄ… w Zielona Góra (66-015) ul. Przylep-Spokojna 3A, wpisanÄ… do Krajowego Rejestru SÄ…dowego przez SÄ…d Rejonowy w Zielonej Górze, VIII WydziaÅ‚ Gospodarczy Krajowego Rejestru SÄ…dowego pod numerem KRS 0000530571, NIP 929-186-19-57, REGON 360080454.

​

KupujÄ…cym – rozumie siÄ™ przez to osobÄ™ fizycznÄ… (posiadajÄ…cÄ… co najmniej ograniczonÄ… zdolność do czynnoÅ›ci prawnych i ukoÅ„czone 18 lat), a także osobÄ™ prawnÄ… lub jednostkÄ™ organizacyjnÄ… nie posiadajÄ…cÄ… osobowoÅ›ci prawnej, posiadajÄ…cÄ… zdolność prawnÄ… i zdolność do czynnoÅ›ci prawnej.

​

Platforma Handlowa – rozumie siÄ™ przez to PlatformÄ™ HandlowÄ… internetowÄ… prowadzony przez SprzedawcÄ™ pod adresem internetowym https://kaatsu-polska.pl

​

Towarze – rozumie siÄ™ przez to towary oferowane przez SprzedawcÄ™ do sprzedaży detalicznej na Platformie Handlowej.

Cenie netto – należy przez to rozumieć cenÄ™ nie zawierajÄ…cÄ… podatku VAT wyrażonÄ… w zÅ‚otówkach, nie uwzglÄ™dniajÄ…cÄ… Kosztów dostarczenia Towaru.

Cenie brutto – należy przez to rozumieć cenÄ™ zawierajÄ…cÄ… podatek VAT wyrażonÄ… w zÅ‚otówkach, nie uwzglÄ™dniajÄ…cÄ… Kosztów dostarczenia Towaru.

​

Dostawcy – należy przez to rozumieć podane w Regulaminie Firmy Kurierskie wspóÅ‚pracujÄ…ce ze SprzedawcÄ….

Kosztach dostarczenia Towaru – rozumie siÄ™ przez to opÅ‚aty za dostawÄ™ Towaru do KupujÄ…cego. Kwoty te sÄ… uwidocznione na stronie internetowej Sklepu podczas dokonywania przez KupujÄ…cego zamówienia Towaru.

​

Zamówieniu – rozumie siÄ™ przez to zestaw Towarów okreÅ›lonych do realizacji przez KupujÄ…cego w formie elektronicznej, zgodnie z niniejszym regulaminem.

​

II. Rejestracja i warunki dokonywania zamówieÅ„

​

1. Do korzystania z usług https://kaatsu-polska.pl przez Kupującego niezbędny jest dostęp do Internetu, aktywne konto e-mail oraz numer telefonu kontaktowego.

2. Poprzez rejestrację Konta Użytkownik oświadcza, że:

  1. zapoznał się z treścią Regulaminu oraz zaakceptował jego treść w całości,

  2. spełnia warunki wymagane do korzystania z Platformy Handlowej określone w Regulaminie.

3. Użytkownik jest obowiązany do utrzymania w tajemnicy hasła dostępu do Konta. Użytkownik jest zobowiązany dołożyć najwyższej staranności, aby nie dopuścić do utraty hasła dostępowego lub wejścia w jego posiadanie przez osoby trzecie (niezależnie od sposobu). Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za udostępnienie loginu i hasła osobom trzecim.

4. Użytkownik może w każdej chwili usunąć swoje Konto. UsuniÄ™cie Konta powoduje staÅ‚e i bezpowrotne usuniÄ™cie wszelkich danych Użytkownika z systemu. Klient może wysÅ‚ać oÅ›wiadczenia o rozwiÄ…zaniu umowy o Å›wiadczenie usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… na adres e-mail dwalus@poczta.fm. RozwiÄ…zanie umowy o Å›wiadczenie usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… nie odnosi żadnego skutku w stosunku do zawartych umów sprzedaży, chyba że sklep i klient zgodnie postanowiÄ… inaczej.

5. ZÅ‚ożenie Zamówienia i dokonanie zakupów zwiÄ…zane jest z prawidÅ‚owym wypeÅ‚nieniem formularza rejestracyjnego (w szczególnoÅ›ci podania wymaganych w formularzu danych osobowych, numeru kontaktowego, adresu e-mail – wykorzystywanego później jako login – i ustalenia hasÅ‚a), wyrażeniem przez KupujÄ…cego zgody na zawarcie umowy sprzedaży oraz zapoznaniem siÄ™ z regulaminem Platformy Handlowej KAATSU Polska.

  1. Rejestracja dokonywana jest jednorazowo. Kolejne Zamówienia dokonywane sÄ… przez podanie loginu (e-mail) i hasÅ‚a.

  2. Hasło i login mają charakter poufny.

6. KupujÄ…cy skÅ‚ada Zamówienie na stronie internetowej Platformy Handlowej. Sprzedawca przesyÅ‚a KupujÄ…cemu za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej link do potwierdzenia Zamówienia.

7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych KupujÄ…cego, np. w drodze kontaktu telefonicznego.

8. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przyjÄ™cia do realizacji Zamówienia przez SprzedawcÄ™ poprzez wysÅ‚anie KupujÄ…cemu e-maila z numerem Zamówienia.

9. Sprzedawca ma prawo do odmowy realizacji ZamówieÅ„:

  1. złożonych na nieprawidłowo wypełnionym formularzu,

  2. po bezskutecznej próbie potwierdzenia Zamówienia,

  3. złożonych z naruszeniem niniejszego regulaminu.

10. Dokonywanie ZamówieÅ„ na Platformie Handlowej jest możliwe 24 godziny na dobÄ™ przez wszystkie dni w roku, natomiast ich realizacja odbywa siÄ™ w dni robocze (od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku w godzinach 8.00-17.00).

11. Sprzedawca nie realizuje ZamówieÅ„ w dni ustawowo wolne od pracy zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami.

12. Cena  Towaru umieszczona jest na stronie internetowej Platformy Handlowej obok informacji o Towarze.

13. Minimalna wartość Zamówienia to 35 zÅ‚otych (brutto) nie uwzglÄ™dniajÄ…ca kosztów dostarczenia towaru.

14. BezpoÅ›redni kontakt KupujÄ…cego ze SprzedawcÄ… jest możliwy za pomocÄ… formularza na stronie internetowej Platformy Handlowej lub telefonicznie na numer telefonu podany w otrzymanym e-mailu po zÅ‚ożeniu Zamówienia.

15. Dokumentem sprzedaży jest Faktura nievatowca.

16. Sprzedawca dostarcza Towar Kupującemu wraz z dokumentem sprzedaży w postaci faktury nievatowca.

17. W razie wystÄ…pienia braku Zamówionego Towaru, Sprzedawca poinformuje o tym fakcie KupujÄ…cego przed realizacjÄ… Zamówienia, a KupujÄ…cy ma prawo wówczas do rezygnacji z caÅ‚oÅ›ci Zamówienia, bÄ…dź do rezygnacji z Towaru.

18. Kupujący zobowiązuje się do odbioru Towaru i zapłaty oznaczonej przez Sprzedawcę Ceny wraz z Kosztami dostarczenia Towaru.

19. Warunki umowy sprzedaży określa niniejszy regulamin, obowiązujące przepisy prawa oraz indywidualne ustalenia pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym.

20. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Towaru, regulacja tej odpowiedzialnoÅ›ci zawarta jest w przepisach Kodeksu cywilnego, w szczególnoÅ›ci w art. 556 oraz art. 5561-5563KC.

21. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili zÅ‚ożenia przez KupujÄ…cego zamówienia.

22. Platforma Handlowa zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujÄ…cych siÄ™ w ofercie Platformy Handlowej, wprowadzania nowych towarów do oferty Platformy Handlowej, przeprowadzania i odwoÅ‚ywania akcji promocyjnych na stronach Platformy Handlowej bÄ…dź wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpÅ‚ywu na ceny towarów w zamówieniach zÅ‚ożonych przed datÄ… wejÅ›cia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

23. Koszty odesÅ‚ania wymienianego produktu do KAATSU Polska oraz koszt powtórnej wysyÅ‚ki produktu do KupujÄ…cego pokrywa KupujÄ…cy. Sprzedawca nie przyjmuje przesyÅ‚ek wysÅ‚anych za pobraniem.

 

III. Zasady płatności

1. Aktualne i dostępne na Platformie Handlowej formy płatności są określone na stronie internetowej Platformy Handlowej. Możliwe formy płatności to:

Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.

Nie wysyłamy za pobraniem.

​

IV. Dostawa

1. Sprzedawca zapewnia dostarczenie Towarów wyÅ‚Ä…cznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Sprzedawca realizuje pierwsze i kolejne zamówienia, jeżeli ich minimalna wartość wynosi 35,00 zÅ‚ nie uwzglÄ™dniajÄ…c kosztów dostarczenia towaru.

3. Dostawa odbywa siÄ™ za poÅ›rednictwem Firmy Kurierskiej….

4. Sposoby, Koszty oraz Obszar dostarczenia Towaru sÄ… podawane na stronie internetowej Platformy Handlowej przy skÅ‚adaniu Zamówienia.

Przy wartoÅ›ci zamówienia od 35,00 zÅ‚ koszt transportu wynosi: 12 pln – Paczkomat InPost, 15pln usÅ‚uga Kurierska, odbiory osobiste w siedzibie KAATSU Polska: bezpÅ‚atne.

5. W razie nieobecnoÅ›ci KupujÄ…cego pod wskazanym w Zamówieniu adresem, Dostawca skontaktuje siÄ™ w celu ustalenia terminu ponownej dostawy. W razie przypadku ponownej nieskutecznej dostawy z winy KupujÄ…cego może on zostać obciążony kosztem nieudanych dostaw.

6. Przy dostawie Towaru KupujÄ…cy proszony jest o sprawdzenie, w obecnoÅ›ci Dostawcy, czy przesyÅ‚ka nie posiada uszkodzenia wynikÅ‚ego z transportu, czy jest nienaruszona, czy jest zgodna z Zamówieniem i potwierdzenie Dostawcy odbioru Zamówienia.

7. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyÅ‚ki, niekompletnoÅ›ci lub niezgodnoÅ›ci przesyÅ‚ki z Zamówieniem, KupujÄ…cy proszony jest o nie przyjmowanie przesyÅ‚ki oraz niezwÅ‚oczne zgÅ‚oszenie tego faktu dostarczajÄ…cemu Towar w celu sporzÄ…dzenia przez DostawcÄ™, protokoÅ‚u zwrotu.

8. Dostawca nie posiada przy sobie więcej niż 100 zł w celu wydania ewentualnej reszty.

9. W razie opóźnienia Sprzedawcy KupujÄ…cy może wyznaczyć dodatkowy termin do wydania rzeczy, a po jego bezskutecznym upÅ‚ywie może od umowy odstÄ…pić.

 

V. Prawo odstÄ…pienia od umowy

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, KupujÄ…cemu który jest konsumentem przysÅ‚uguje prawo odstÄ…pienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy poinformować nas o swojej decyzji o odstÄ…pieniu od umowy sprzedaży za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej na adres: dwalus@poczta.fm przed jego upÅ‚ywem.

2. W przypadku odstÄ…pienia od umowy na zasadzie wskazanej w pkt. 1 powyżej, umowÄ™ sprzedaży Towaru uznaje siÄ™ za niezawartÄ…. W przypadku skorzystania z prawa odstÄ…pienia, Towar powinien zostać zwrócony Sprzedawcy zgodnie z przepisami prawa w terminie 14 dni od zÅ‚ożenia oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od umowy sprzedaży Towaru.

3. Sprzedawca niezwłocznie przesyła Kupującemu potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez konsumenta adres e-mail.

4. W przypadku odstÄ…pienia od umowy sprzedaży Towaru, KupujÄ…cy może zwrócić Towar przesyÅ‚ajÄ…c go pod nastÄ™pujÄ…cy adres ABD Sp z o.o. Przylep-Spokojna 3A Zielona Góra, 66-015 . Do zwracanego Towaru należy zaÅ‚Ä…czyć dowód zakupu.

5. BezpoÅ›rednie koszty zwrotu Towaru ponosi KupujÄ…cy. Sprzedawca ponosi koszty zwrotu Towaru wyÅ‚Ä…cznie w przypadku uprzedniego wyrażenia przez SprzedawcÄ™ zgody na poniesienie wymienionych kosztów.

6. Zwracany przez KupujÄ…cego Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniajÄ…cy brak uszkodzeÅ„ w trakcie transportu. KupujÄ…cy ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartoÅ›ci Towaru bÄ™dÄ…ce wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczajÄ…cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W takim przypadku Sprzedawca może zwrócić KupujÄ…cemu kwotÄ™ wartoÅ›ci Towaru, ale obniżonÄ… o kwotÄ™ odpowiadajÄ…cÄ… zmniejszeniu wartoÅ›ci Towaru.

7. Sprzedawca niezwÅ‚ocznie, ale nie później niż w ciÄ…gu 14 dni od otrzymania od KupujÄ…cego oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od umowy, zwróci KupujÄ…cemu wszystkie dokonane przez niego pÅ‚atnoÅ›ci za Towary, objÄ™te oÅ›wiadczeniem o odstÄ…pieniu oraz koszty dostarczenia tych Towarów, jeżeli zostaÅ‚y poniesione przez KupujÄ…cego. Sprzedawca może wstrzymać siÄ™ ze zwrotem pÅ‚atnoÅ›ci do czasu otrzymania Towarów lub do czasu dostarczenia mu dowodu ich odesÅ‚ania, w zależnoÅ›ci od tego, które zdarzenie nastÄ…pi wczeÅ›niej.

8. Zwracane Towary bÄ™dÄ… oceniane pod wzglÄ™dem braku Å›ladów użytkowania, ewentualnego uszkodzenia, ewentualnego braku lub uszkodzenia oryginalnego opakowania, braku wszelkich elementów wchodzÄ…cych w skÅ‚ad produktu. W przypadku uchybieÅ„ w powyższych elementach Sprzedawca ma prawo odmówić przyjÄ™cia zwróconego Towaru.

9.Zwrot pÅ‚atnoÅ›ci zostanie dokonany przy użyciu sposobu zapÅ‚aty, jakiego użyÅ‚ KupujÄ…cy, chyba że KupujÄ…cy wyraźnie zgodziÅ‚ siÄ™ na inny sposób zwrotu, który nie wiąże siÄ™ dla niego z żadnymi kosztami.

10. Zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, nie przysÅ‚uguje KupujÄ…cemu prawo odstÄ…pienia od Umowy przy zakupie nastÄ™pujÄ…cych produktów:

  1. których przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz ulegajÄ…ca szybkiemu zepsuciu lub majÄ…ca krótki termin przydatnoÅ›ci do użycia,

  2. których przedmiotem Å›wiadczenia jest usÅ‚uga, jeżeli przedsiÄ™biorca wykonaÅ‚ w peÅ‚ni usÅ‚ugÄ™ za wyraźnÄ… zgodÄ… konsumenta, który zostaÅ‚ poinformowany przed rozpoczÄ™ciem Å›wiadczenia, że po speÅ‚nieniu Å›wiadczenia przez przedsiÄ™biorcÄ™ utraci prawo odstÄ…pienia od umowy

  3. których przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… rzeczy, które po dostarczeniu, ze wzglÄ™du na swój charakter, zostajÄ… nierozÅ‚Ä…cznie poÅ‚Ä…czone z innymi rzeczami.

11. W przypadku, gdy Kupujący wykonuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia przez Sprzedawcę usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, Kupujący będzie zobowiązany do zapłacenia za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.

12. Uprawnienie do odstąpienia od umowy nie wyłącza uprawnień Kupującego wynikających z odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wad Towaru.

 

VI. Ochrona danych osobowych

1. KupujÄ…cy dokonujÄ…c rejestracji na Platformie Handlowej wyraża zgodÄ™ na gromadzenie i przetwarzanie przez SprzedawcÄ™ danych osobowych podanych w formularzu danych osobowych w rozumieniu Ustawy z dnia: 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.) oraz z dnia 18.07.2002 r. o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.). Dane osobowe sÄ… wykorzystywane wyÅ‚Ä…cznie w celu zawarcia, realizacji lub rozwiÄ…zania umowy sprzedaży Towarów. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.

2. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu do treści podanych danych osobowych oraz ich poprawiania, a także żądania usunięcia danych. Żądanie takie Kupujący zgłasza za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@start-sport.pl.

3. KupujÄ…cy może wyrazić zgodÄ™ na otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o charakterze reklamowym i handlowym, w tym za pomocÄ… Å›rodków komunikacji elektronicznej. Odbywa siÄ™ to poprzez udzielenie przez KupujÄ…cego zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych (otrzymywanie newslettera, otrzymywanie informacji o rabatach, promocjach etc.)

 

VII. Serwis

1. Aby skorzystać z Serwisu niezbędne jest:

  1. szerokopasmowe Å‚Ä…cze internetowe,

  2. przeglądarka internetowa (Internet Explorer 8 i nowsze, Google Chrome 15 i nowsze, Mozilla Firefox 7 i nowsze, Opera 11 i nowsze) obsługująca CSS i JavaScript,

  3. wÅ‚Ä…czona obsÅ‚uga plików cookies,

  4. włączona obsługa okien wyskakujących (pop-up),

  5. system operacyjny Microsoft Windows XP, 7 lub Vista i nowsze,

  6. aktywne konto e-mail.

2. Sprzedawca podejmuje na bieżąco dziaÅ‚ania w celu poprawy funkcjonowania jakoÅ›ci Serwisu, jednak zastrzega, że mogÄ… pojawić siÄ™ bÅ‚Ä™dy oraz problemy techniczne w korzystaniu z niego. W przypadku wystÄ…pienia takiej sytuacji, KupujÄ…cy powinien zgÅ‚osić to Sprzedawcy za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej dwalus@poczta.fm. Sprzedawca niezwÅ‚ocznie podejmie próbÄ™ przywrócenia wÅ‚aÅ›ciwego funkcjonowania Serwisu.

3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:

niekompatybilność Serwisu z koÅ„cowym sprzÄ™tem i oprogramowaniem KupujÄ…cego lub z jego przyÅ‚Ä…czem do publicznej sieci Internet; trudnoÅ›ci techniczne, w tym bÅ‚Ä™dy i niepowodzenia w Å‚Ä…czeniu siÄ™ z Serwisem, które leżą po stronie KupujÄ…cego. Wszelkie treÅ›ci umieszczone w Serwisie, w tym znaki towarowe, zdjÄ™cia, opisy, aplikacje podlegajÄ… ochronie prawnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie w caÅ‚oÅ›ci lub poszczególnych części stanowi naruszenie prawa.

 

VIII. Świadczenie usług drogą elektroniczną

1. W ramach Platformy Handlowej Sprzedawca Å›wiadczy na rzecz KupujÄ…cych usÅ‚ugi drogÄ… elektronicznÄ…. Przez usÅ‚ugi Å›wiadczone drogÄ… elektronicznÄ… na potrzeby niniejszego Regulaminu należy rozumieć w szczególnoÅ›ci takie usÅ‚ugi jak :

• UdostÄ™pnienie niniejszego Regulaminu na stronie internetowej Platformy Handlowej,

• Umożliwienie KupujÄ…cym skÅ‚adania zamówieÅ„ za poÅ›rednictwem strony internetowej Platformy Handlowej,

• Umożliwienie KupujÄ…cym rejestracji kont użytkowników w Platformie Handlowej i utrzymanie tych kont,

• Umożliwienie komunikacji pomiÄ™dzy SprzedawcÄ… a KupujÄ…cymi za poÅ›rednictwem strony internetowej Platformy Handlowej,

• Otrzymywanie przez KupujÄ…cego za poÅ›rednictwem poczty e-mail newslettera, informacji o rabatach lub promocjach.

2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą, gdy Kupujący wyświetli stronę internetową Platformy Handlowej lub z chwilą zarejestrowania się Kupującego zgodnie z punktem II.

3. UsÅ‚ugi Å›wiadczone drogÄ… elektronicznÄ… sÄ… nieodpÅ‚atne oraz sÄ… Å›wiadczone przez SprzedawcÄ™ wyÅ‚Ä…cznie w zakresie niezbÄ™dnym do dokonywania przez KupujÄ…cych zakupów w Sklepie i korzystania ze strony internetowej Platformy Handlowej.

4. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną jest zawarta na czas nieokreślony.

5. KupujÄ…cemu przysÅ‚uguje prawo rozwiÄ…zania umowy o Å›wiadczenie usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… w każdym czasie poprzez opuszczenie strony internetowej Platformy Handlowej, a w przypadku KupujÄ…cych zarejestrowanych – poprzez usuniÄ™cie konta KupujÄ…cego.

6. Korzystanie z usÅ‚ug elektronicznych opisanych w niniejszym paragrafie może wiÄ…zać siÄ™ z zagrożeniem po stronie KupujÄ…cego jako użytkownika Internetu. Ryzyko zwiÄ…zane z korzystaniem z usÅ‚ug Å›wiadczonych drogÄ… elektronicznÄ… polega w szczególnoÅ›ci na zagrożeniu zainfekowania systemu informatycznego KupujÄ…cego oprogramowaniem majÄ…cym na celu np. szpiegowanie użytkowania, kradzież ważnych danych, spowodowanie braku możliwoÅ›ci uruchomienia systemu, spam, usuwanie danych itp. By uniknąć zagrożeÅ„, o których mowa powyżej, KupujÄ…cy powinien zaopatrzyć siÄ™ w program antywirusowy i dokonywać systematycznych aktualizacji tego programu.

7. Sprzedawca informuje, że system informatyczny Platformy Handlowej może wykorzystywać tzw. „cookies“, czyli maÅ‚e pliki tekstowe, które sÅ‚użą do identyfikacji przeglÄ…darki użytkownika dla celów statystycznych i analiz sprzedaży. Cookies nie sÄ… wykorzystywane do zbierania danych osobowych, sÄ… nieszkodliwe dla komputera, oprogramowania i danych. WyÅ‚Ä…czenie opcji cookies jest możliwe poprzez zmianÄ™ ustawieÅ„ przeglÄ…darki internetowej KupujÄ…cego i nie powoduje braku możliwoÅ›ci korzystania z usÅ‚ug Å›wiadczonych drogÄ… elektronicznÄ….

 

IX. Reklamacja i zwrot towaru

1. W przypadku stwierdzenia braku towaru lub wadliwoÅ›ci dostarczonego towaru, KupujÄ…cy w celu rozpoczÄ™cia procedury reklamacyjnej powinien zgÅ‚osić reklamacjÄ™ listownie na adres ABD Sp z o.o.Przylep-Spokojna 3A Zielona Góra, 66-015 , lub za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej na adres: dwalus@poczta.fm

2. ZgÅ‚aszajÄ…c reklamacjÄ™, KupujÄ…cy powinien podać swoje dane kontaktowe (imiÄ™ i nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej i numer telefonu), nazwÄ™ reklamowanego Towaru, datÄ™ jego otrzymania oraz możliwie szczegóÅ‚owy opis stwierdzonego problemu i swojego żądania.

3. W przypadku braku którejkolwiek z ww. danych, Sprzedawca skontaktuje siÄ™ z KupujÄ…cym celem uzupeÅ‚nienia zgÅ‚oszenia reklamacji.

4. Jeżeli reklamacja dotyczy jakoÅ›ci produktu Sprzedawca ma prawo zwrócić siÄ™ do KupujÄ…cego o przesÅ‚anie na koszt Sprzedawcy kwestionowanego produktu celem wykonania czynnoÅ›ci wyjaÅ›niajÄ…cych.

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia przez Kupującego. O sposobie jej rozpatrzenia Kupujący zostanie poinformowany przez sprzedawcę na adres e-mail.

 

X. Postanowienie końcowe

1. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w powyższym regulaminie majÄ… zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, oraz innych ustaw, a w odniesieniu do konsumentów również Ustawy o prawach konsumenta z 30.05.2014 r. (Dz.U. z 2014, poz. 827). Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniajÄ…cy ich zgodność z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa.

2. SÄ…dem wÅ‚aÅ›ciwym dla rozpatrywania ewentualnych sporów mogÄ…cych powstać w wyniku wykonywania postanowieÅ„ niniejszego Regulaminu jest sÄ…d wÅ‚aÅ›ciwy dla miejsca zamieszkania konsumenta. W przypadku, gdy KupujÄ…cy nie jest konsumentem – sÄ…d wÅ‚aÅ›ciwy bÄ™dzie ustalany w oparciu o przepisy Kodeksu postÄ™powania cywilnego dot. wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci rzeczowej i miejscowej sÄ…dów.

3. Sprzedawca jest uprawniony do wprowadzania zmian w regulaminie ze skutkiem na przyszÅ‚ość. Zmiany nie mogÄ… naruszać praw KupujÄ…cego wynikajÄ…cych z ZamówieÅ„ zÅ‚ożonych przed wprowadzeniem zmian.

4. W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości, opinii i uwag prosimy o kontakt poprzez e-mail: dwalus@poczta.fm lub za pośrednictwem telefonu +48 692 799 209

bottom of page